Tuesday 9th of July 2024
×

Sinopsis Drama Malaysia My Lovely Driver (2024). Tekat dan Kegigihan Supir Dalam Perbaiki Trauma

Sinopsis Drama Malaysia My Lovely Driver (2024). Tekat dan Kegigihan Supir Dalam Perbaiki Trauma

--

Baca juga: Innalilahi! Habib Hasan bin Jafar Assegaf Meninggal Dunia Usai Solat Dhuha, Sebelumnya Sempat Imami Jemaah Tarawih

Kejadian ini menyebabkan dia sukar untuk mengemudi dan menyebabkan Adly menggunakan perkhidmatan e-hailing untuk kemana-mana sahaja. Ketika Adly ingin menggunakan khidmat pemandu kereta sendiri, dia juga telah berkenalan dengan Sam (Trisha Oii).


Sam mempunyai banyak tanggungan di rumah, termasuk tanggung jawab untuk melunasi hutang arwah ayahnya sehingga dia terpaksa mencari pekerjaan tambahan. Sam bertekad untuk menambah pendapatannya dan tidak bisa hanya bergantung pada perniagaan atas taliannya.

Jojo (Sera Melissa) memberi sokongan kepada Sam untuk menjadi pemandu E-hailing sepenuh masa sementara Jojo membantu perniagaannya.

Baca juga: Penuh Konflik! Nonton Drama Melayu Takdir Itu Milik Aku (2024) Sub Indo Episode 13 Indo Subtitle

Baca juga: Hati-Hati Penipuan Produk Sop Subarashi, di Marketplace Banyak yang Palsu!

Pertemuan pertama Adly dan Sam sebagai pemandu dan penumpang bagaikan sebuah takdir untuk mereka jika Adly berasa selesa dengan kehadiran Sam dalam hidupnya.

Dia telah mengupah Sam untuk menjadi pemandu peribadinya dan di samping itu Adly juga dapat mempelajari lebih banyak mengenai perniagaan daripada Sam. Adakah akan ada sesuatu di antara mereka? Bisakah Adly pulih dari trauma dengan kehadiran Sam?

Sumber:

UPDATE TERBARU