Sunday 6th of October 2024
×

Nonton Drama My Lovely Driver (2024) Sub Indo Full Episode 1-20, Kisah Proses Healing Seorang Supir dari Trauma

Nonton Drama My Lovely Driver (2024) Sub Indo Full Episode 1-20, Kisah Proses Healing Seorang Supir dari Trauma

--

JEMBER - Saluran TV Malaysia merupakan saluran yang menyiarkan berbagai program dari Malaysia. Salah satunya drama Malaysia terbaru ini selalu dibintangi jajaran seleb ternama.

Drama Malaysia TV3 2024 salah satunya, drama tersebut tersedia cukup lengkap mulai dari genre romansa, komedi hingga keluarga. Tidak sedikit drama Malaysia menghadirkan kisah menarik tentang konflik sebuah hubungan, keluarga, percintaan hingga karir. Drama yang akan kita bahas kali ini adalah My Lovely Driver dengan link nontonnya di bawah ini.


Baca juga: Nonton Drama China Simple Days (2024) Episode 7-8 Sub Indo, Drama Keluarga Mulai Terlihat!

Baca juga: Kembali Memanas! Link Nonton Drama Turki Kurulus Osman Season 5 Episode 153 Sub Indonesia

Detail Drama Malaysia My Lovely Driver (2024)

Mengisahkan tentang Adly (Hisyam Hamid) yang masih trauma dengan kejadian kemalangan yang dialaminya lima tahun lepas dan melibatkan kematian seorang wanita. Kejadian ini menyebabkan dia sukar untuk mengemudi dan menyebabkan Adly menggunakan perkhidmatan e-hailing untuk kemana-mana sahaja. Ketika Adly ingin menggunakan khidmat pemandu kereta sendiri, dia juga telah berkenalan dengan Sam (Trisha Oii).

Sam mempunyai banyak tanggungan di rumah, termasuk tanggung jawab untuk melunasi hutang arwah ayahnya sehingga dia terpaksa mencari pekerjaan tambahan.

Sam bertekad untuk menambah pendapatannya dan tidak bisa hanya bergantung pada perniagaan atas taliannya. Jojo (Sera Melissa) memberi sokongan kepada Sam untuk menjadi pemandu E-hailing sepenuh masa sementara Jojo membantu perniagaannya.

Baca juga: Link Nonton Drama Malaysia Kerana Anisa (2017) Full Episode Sub Indonesia, Tayang Resmi di TV3

Sumber:

UPDATE TERBARU