Monday 8th of July 2024
×

Sinopsis Novel I Became the King by Scavenging, Petualangan Mengalahkan Binatang Iblis!

Sinopsis Novel I Became the King by Scavenging, Petualangan Mengalahkan Binatang Iblis!

--

Sinopsis Novel I Became the King by Scavenging

Berita baik, telah dikesan bahawa profesion anda adalah profesion tersembunyi. Berita buruk, profesion tersembunyi anda adalah satu dalam sepuluh ribu: Sampah. Anda akan menukar pekerjaan kepada Scavenger.

Ye Qing merasakan kilatan putih di hadapan matanya apabila melihat hasilnya, sepanjang tahun usahanya sia-sia. Meminjam wang pada kadar faedah yang tinggi untuk membuat spekulasi mengenai saham dan kehilangan semuanya, dilemparkan ke dalam kumpulan pemburu persendirian oleh pemiutang untuk menyelesaikan hutangnya dalam gelap.


Selepas mengalahkan Binatang Iblis yang sepatutnya mustahil untuk dibunuh, kemasukan segera mata pengalaman itu membolehkan Ye Qing naik tahap dari 0 kepada 1, mencetuskan satu-satunya peluang pertukaran pekerjaan dalam hidupnya Tetapi tanpa diduga, profesion yang dia sedari adalah di seluruh dunia satu daripada sepuluh ribu profesion tersembunyiScavenger. Semua pokok bakat tertumpu pada profesion pelik mengutip sampah.

Baca juga: Film Semi Kalikot (2024) Segera Hadir di Vivamax, Cek Link Nonton Subtitle Indo Full Movie dan Sinopsis Lengkapnya!

Baca juga: Sinopsis Film Kalikot (2024), Terbaru Dari Vivamax Usung Kisah Cinta di Bengkel Motor!

I Became the King by Scavenging adalah novel yang wajib dibaca bagi para penggemar fantasi, petualangan, dan kisah inspiratif. Novel ini mengajak pembaca untuk berpetualang bersama Han-soo dan belajar tentang arti kerja keras, tekad, dan kepemimpinan.

Link Baca

Sekian ringkasan kali ini semoga berguna dan bermanfaat.

Sumber:

UPDATE TERBARU